Dermalogica to marka amerykańskich kosmetyków profesjonalnych stworzona w 1986 roku przez międzynarodowy autorytet w dziedzinie kosmetologii – International Dermal Institute.
Marka ta jest synonimem racjonalnego podejścia do pielęgnacji skóry. Kosmetyki Dermalogica są owocem wieloletnich badań zespołu amerykańskich naukowców. Powstają z najlepszych na świecie składników pochodzenia roślinnego oraz zaawansowanych składników biotechnologicznych. Dzięki zainwestowaniu ogromnych środków w badania i rozwój nowych technologii od lat wyznaczają standardy jakości na rynku dermokosmetyków profesjonalnych. Dermalogica każdego roku wprowadza na rynek innowacyjne formuły, będące wcieleniem najnowszych osiągnięć nauki.
Marka jest rekomendowana przez najlepszych specjalistów w branży, modelki, topowych makijażystów i dziennikarzy działów urody magazynów prasy kobiecej i branżowej na całym świecie!Liczne publikacje o produktach Dermalogica można znaleźć w magazynach Glamour, Avanti, Cosmopolitan i LNE.
Pierwsza wizyta w gabinecie rozpoczyna się analizą skóry (tzw. FaceMapping), która pozwala na zdiagnozowanie problemów skóry i umożliwia ułożenie odpowiedniego programu pielęgnacyjnego. Podział twarzy na strefy pozwala precyzyjnie zobrazować stan zdrowia i kondycję skóry. Kurację Dermalogica wyróżnia to, że nie jest propozycją realizowaną według ustalonych schematów. Każdy zabieg dobierany jest bowiem indywidualnie, co pozwala na jego przeprowadzenie w zgodzie z aktualnymi potrzebami skóry.